loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

فومینو

کفپوش لاستیکی (گرانولی) کفپوش لاستیکی فومینو تولید شده از مواد اولیه درجه ۱ شامل ضایعات لاستیکی خرد شده و یا گرانول خام بوده به همین دلیل به آن کفپوش گرانولی نیز می گویند. این کفپوش به دلی

کفپوش لاستیکی (گرانولی)

کفپوش لاستیکی فومینو تولید شده از مواد اولیه درجه ۱ شامل ضایعات لاستیکی خرد شده و یا گرانول خام بوده به همین دلیل به آن کفپوش گرانولی نیز می گویند.

این کفپوش به دلیل استفاده در پارک جهت حفاظت از کودکان به کفپوش پارکی نیز مشهور است

این نوع به دلیل استحکام و مقاومت بالای کفپوش لاستیکی فومینو، مناسب جهت استفاده در فضاهای باز همچون پارک، فضای بازی، باشگاه های ورزشی و … بوده زیرا استحکام آن باعث مقاومت این در برخورد اشیا و ضربه، آسیبی میشود و در اثر باد و برف و باران تغییر رنگ نداده و نور آفتاب نیز به آن اسیب نمیزند.

در زیر کفپوش های لاستیکی فومینو مجراهای تخلیه آب تعبیه شده تا در صورت شستشو، آب از زیر آن بگذرد. همچنین نوعی از کفپوش لاستیکی که به آن کفپوش پایه تخم مرغی می گویند طراحی و تولید شده که باعث انعطاف بیشتر در هنگام دویدن بر روی آن می شود. کف پوش لاستیکی فومینو به دلیل سنگین بودن پس از در کنار هم قرار گرفتن روی زمین ثابت می ماند اما می توان جهت پایداری بیشتر از پیچ یا چسب مخصوص برای تثبیت آنها بر روی زمین استفاده نمود.

 خصوصیات کفپوش لاستیکی فومینو

مقاوم در برابر نور آفتاب و اشعه UV: کفپوش لاستیکی پارکی فومینو در هنگام استفاده در پارک ها و دیگر اماکن سرباز در مقابل نور آفتاب و اشعه UV مقاوم بوده و پس از چند سال استفاده تغییر رنگ، تغییر اندازه و یا تغییر شکل (Deform) نمی شوند.

استاندارد ضربه گیری کفپوش پارکی: کفپوش های فومینو استاندارد مختلف در زمینه ایمنی کفپوش را کسب کرده اند که از شناخته شده ترین آن ها می توان به امتحان HIC در مورد ضربه گیری و ارتفاع امن اشاره کرد.

ضد سایش و طول عمر بالا: با بهره گیری از گرانول لاستیک ریز در سطح رنگی و روی این کفپوش ها بر خلاف بسیاری از شرکت های دیگر سطح رویی این کفپوش ها ضد سایش تولید می شوند و از همین رو طول عمری بیش از ۱۰ سال دارند.

ابعاد و ضخامت مختلف کفپوش پارکی: با بهره گیری از جدیدترین دستگاه تولید کفپوش پارکی فومینو در ابعاد مختلف امکان تولید این نوع کفپوش ها را دارد. اندازه های استاندارد این کفپوش ها ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر، ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر و ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر و ضخامت های آن ها ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر و در نوع پایه دار و یا شانه تخم مرغی آن ها که معمولاً در پارک ها استفاده می شوند ۴۵ میلیمتر است.

رنگبندی کفپوش پارکی:  کفپوش لاستیکی گرانولی و یا همان کفپوش پارکی فومینو در رنگبندی متنوع با توجه به محیط در رنگ های سبز یشمی، سبز بنتون، قرمز اخرایی، طوسی، سرمه ای، آبی کاربنی، کرم، مشکی و … قابل تولید هستند.

امکان استفاده در شرایط آب هوایی گوناگون:  با بهرگیری از بهترین مواد اولیه کفپوش گرانولی لاستیکی در مناطق مرطوب، پر باران، برف و یا مناطق گرمسیر قابل استفاده هستند.

نمونه هایی از استفاده کفپوش لاستیکی گرانولی

با توجه به خواص اشاره شده در بالا از این نوع از کفپوش در بسیاری از اماکن تفریحی، آموزشی و ورزشی استفاده می شود اما در لیست زیر با تعدادی از این اماکن آشنا می شویم.

کفپوش لاستیکی پارک و اماکن تفریحی

سالن بدنسازی و وزنه برداری

کفپوش حیاط و ویلا

دور زمین ورزشی و استخر

جلوی درب فروشگاه ها

زیر دستگاه صنعتی برای لرزه گیری و صداگیری


23

 

41


www.foamino.com

ما را در شبکه هاي اجتماعي دنبال کنيد 
www.facebook.com/foamino 
www.twetter.com/foamino
www.telegram.me/foamino
 www.instagram.com/foamino


foamino فومينو
#فومينو 
#foamino
#فوم
#کفپوش
#کفپوش گرانولي
#pvc کفپوش
#کفپوش پي وي سي
#کفپوش تاتامي
#ديوار پوش
# فوم سايلنت
#تاتامي
#کفپوش پارکي
# فوم eva
#eva
#فوم رول
#رول فوم

 

 

 


بازدید : 87 تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 16:13 نویسنده : foamino نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 3,670
  • بازدید کلی : 14,511
  • مطالب
    کدهای اختصاصی
    فومینو تولید کننده انواع کفپوش های لاستیکی (گرانولی) ، کفپوش های فومی ( تاتامی ) فوم EVA ، رول فوم ، ورق فوم انواع دیوارپوش و کفپوش مهد کودک و مصنوعات فومی ورزشی با بالاترین کیفیت