loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

فومینو

ورق فوم های EVA فومینو با دانسیته بالا  با ضخامت ۱ تا ۳۲ میلیمتر در رنگهای مختلف تولید میشود. ما با بکارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از متخصصان فنی امکان تولید هرگونه ورق درخواستی صن

ورق فوم های EVA فومینو با دانسیته بالا  با ضخامت ۱ تا ۳۲ میلیمتر در رنگهای مختلف تولید میشود. ما با بکارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از متخصصان فنی امکان تولید هرگونه ورق درخواستی صنعتگران با استفاده از مواد اولیه PE,EVA,SBR را در ابعداد , ضخامت , سختی و رنگبندی متعدد دارد واحد خدمات این شرکت نیز آمادگی ارائه هرگونه خدمات جانبی از جمله برش , دایکات , دورگیری , لمینت و … را جهت انجام سفارشات صنعتگران می باشد.

کاربرد ورق فوم پلی اتیلن

ورق فوم ها در صنایع کیف و کفش و خودروسازی :

ورق فوم ها در انواع مختلف سخت و فشرده , نرم و منعطف و سخت و منعطف تولید میشود.
ورق فوم سخت و فشرده فومینو یا در اصطلاح ورق های میکروسل به صورت عاج دار یا بدون عاج در ساخت زیره کفش استفاده می شود و در اختیار صنعت کفاشی قرار میگیرد.
ورق های نرم و منعطف فومینو  که خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری داشته در ساخت کفی کفش به کار رفته این ورق ها در داخل کفش ضخامت خود را از دست نمی دهد.
ورق های سخت و منعطف فومینو  نیز در صنایع خودروسازی در ساخت قطعات تزئینی و عایق های داخلی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله ویژگی های ورقهای فوم فومینو می توان به عاجدار کردن , طرح دار کردن و لمینت کردن آن اشاره کرد. برش سطحی , دایکات , فرمینگ و ارائه مدل های روز دنیا برای تولید کفش های به روز و با کیفیت از دیگر خدمات شرکت فومینو برای صنعتگران کیف و کفش می باشد.

ورق فوم های پزشکی و تشک طبی فومینو :

ورق های فوم پزشکی فومینو به دلیل فرمولاسیون خاص در تولید هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و به دلیل ارتجاعی و انعطاف در هر قالبی شکل گرفته و در رنگبندی و ضخامت متنوع برای صنعت پزشکی تولید می شود. ما با دانش فنی متخصصان خود موفق به تولید فوم ارتوپدی و پزشکی جهت تولید وسایل توانبخشی گردیده . فوم های مورد مصرف در تشک های طبی با دانسیته پایین تولید شده برحسب نقاط مورد نیاز قالب بدن می گیرد و از بروز مشکلات استخوانی و ماهیچه ای برای مصرف کنندگان جلوگیری می کند. این ورقها خاصیت ارتجاعی خود را در طول زمان حفظ میکند , بدون بو تولید می شود و بدون هیچگونه حساسیت پوستی برای مصرف کننده می باشد از این رو تمام استانداردهای سلامت را رعایت کرده و در خدمت صنعت پزشکی کشور می باشد.
ورق های فوم بسته بندی:
ورق فوم های مخصوص بسته بندی به دلیل استحکام بالا و انعطاف پذیری به راحتی برای محصول داخل بسته فرم گرفته و سلامت محتوای داخل بسته را تضمین می کند . بنا به حساسیت محصول داخل بسته بندی و نیاز مشتریان سختی , ضخامت و دانسیته این فوم ها قابل تغییر می باشد همچنین امکان سفارشی سازی رنگ این فوم ها علاوه بر حفظ سلامت کالای شما زیبایی خاصی به بسته بندی کالاهای شما می بخشد.
ورق فوم های گلسازی و تبلیغاتی:
ورق های فوم گلسازی با کیفیت بالا , مواد استاندارد و مرغوب تولید شده که باتوجه به فرم دهی و چسبندگی بالا , قابلیت شست و شو و همچنین رنگ های زنده و طبیعی برای استفاده در گلسازی بسیار مناسب بوده و قابل توجه فعالان در این زمینه قرار گرفته است.
انعطاف , رنگبندی متنوع , امکان تلفیق رنگها و ارتجاعی بودن این ورقها را بهترین گزینه برای ساخت محصولات تبلیغاتی نموده است. لمینت , فرم دهی و طراحی از دیگر خصوصیات این فوم ها می باشد. فوم های تبلیغاتی را میتوان به صورت کلاه , موس پد , ساعت رومیزی و دیواری , زیرلیوانی , جاسوئیچی برای متقاضیان تولید کرد.

دیگر موارد مصرف ورق فوم:

صنایع خودروسازی

صنایع ساختمانی

کیف و کفش

عایق کاری

 

انواع ورق فوم :

ورق تی بازاری

ورق تی ترک

ورق میکروسل

ورق میکروآلن

ورق دو رو آج سوزنی

و …

 

 

 

 

3421

 


www.foamino.com

ما را در شبکه هاي اجتماعي دنبال کنيد 
www.facebook.com/foamino 
www.twetter.com/foamino
www.telegram.me/foamino
 www.instagram.com/foamino


foamino فومينو
#فومينو 
#foamino
#فوم
#کفپوش
#کفپوش گرانولي
#pvc کفپوش
#کفپوش پي وي سي
#کفپوش تاتامي
#ديوار پوش
# فوم سايلنت
#تاتامي
#کفپوش پارکي
# فوم eva
#eva
#فوم رول
#رول فوم

 

 

بازدید : 37 تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 16:18 نویسنده : foamino نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 3,635
  • بازدید کلی : 14,476
  • مطالب
    کدهای اختصاصی
    فومینو تولید کننده انواع کفپوش های لاستیکی (گرانولی) ، کفپوش های فومی ( تاتامی ) فوم EVA ، رول فوم ، ورق فوم انواع دیوارپوش و کفپوش مهد کودک و مصنوعات فومی ورزشی با بالاترین کیفیت