loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

فومینو

باشگاه خانگی برای تمرین کردن نیازی نیست از خانه خارج شوید و هزینه ای برای عضویت در سالن های ورزشی پرداخت کنید. اما برای اینکه نتیجه خوبی از تمرینات خانگی خود بگیرید، باید نکاتی را رعایت کنی

باشگاه خانگی
باشگاه خانگی

برای تمرین کردن نیازی نیست از خانه خارج شوید و هزینه ای برای عضویت در سالن های ورزشی پرداخت کنید. اما برای اینکه نتیجه خوبی از تمرینات خانگی خود بگیرید، باید نکاتی را رعایت کنید. سالن خانگی می تواند همانند سالن ورزشی با مربی حرفه ای عمل کند، به شرط آنکه نکات زیر را رعایت کنید.


1. قطعات خوب بخرید

اگر ورزشی را انتخاب کرده اید که نیاز به تجهیزات ورزشی دارد، آن ها را در کیفیت مناسب خریداری کنید. به عبارت دیگر در خرید تجهیزات ورزشی قیمت را اساس انتخاب قرار ندهید. قطعا قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر وسیله ای است. اما در این مورد بهتر است آن را در الویت دوم قرار دهید.

 

2. مطمئن شوید که سالن ورزشی تان مدت طولانی را دوام خواهد آورد.

برای اطمینان حاصل کردن از دوام و پایداری سالن ورزشی خانگی تان باید کیفیت تجهیزات خود را بررسی کنید. اگر تجهیزات شما کیفیت متوسط رو به پایینی داشته باشند در کوتاه مدت مجبور خواهید شد مجددا برای خرید تجهیزات اقدام کنید. این درصورتی است که اگر تجهیزات با کیفیت خریداری کرده باشید تا ده ها سال می توانید بدون کمترین هزینه ای از آن ها استفاده کنید.

 

3. اتاقی را انتخاب کنید که دوست دارید.

در انتخاب اینکه کدام اتاق را به سالن ورزشی تبدیل کنید کاملا دقت کنید. هیچ گاه اتاقی را انتخاب نکنید که آن را دوست ندارید. این موضوع تاثیر مستقیم بر انگیزه شما در تمرین دارد. محیطی را انتخاب کنید که برای تان خوشایند باشد. در چیدمان اتاق نیز دقت لازم را داشته باشید.

اگر دوست دارید می توانید اتاق را رنگ کنید، رنگی را انتخاب کنید که به شما انرژی و انگیزه بیشتری برای ورزش کردن می دهد.

 

4. ایمنی را رعایت کنید!

آمارها نشان می دهند که ورزشکاران آماتور آسیب های ورزشی بسیاری را متحمل می شوند. چرا که آشنایی کافی با قوانین ایمنی ورزشی ندارند و توجه چندانی هم به آن نمی کنند. مهم تر از تمام موارد ذکر شده در مقاله حاضر ایمنی شماست.

اتاق را به نحوی بچینید که درصد ایمنی شما را افزایش دهد. از تجهیزاتی استفاده کنید که ایمن و براساس استانداردها تولید شده باشد. در کنار تمام این موارد باید استفاده از کفپوش ورزشی را نیز درنظر داشته باشد.

نمیتوانید تمرینات ورزشی را روی سطح سخت پارکت یا فرش و موکت انجام دهید. برای تمرین کردن باید به سراغ کفپوش های ورزشی بروید. از کفپوش های ورزشی موجود در بازار می توانید تاتامی و یا کفپوش گرانولی را انتخاب کنید.

انتخاب از میان این دو کفپوش گرانولی و تاتامی به نیازهای شما بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر از کفپوش تاتامی و کفپوش گرانولی می توانید به منوی محصولات فومینو مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی از تاتامی و کفپوش گرانولی در اختیار شما قرار گیرد.

 

5. از تمرین های ساده شروع کنید.

اگر برای بار اول است که به سراغ ورزش رفته اید به هیچ وقت تمرین های سخت و طولانی مدت را انتخاب نکنید. این گونه تمرینات برای ورزشکاران آماتور خستگی مفرط به همراه دارند و انگیزه شما را کاهش می دهند. تنها 30 تا 45 دقیقه تمرین سبک برای 4 الی 5 روز در هفته کفایت می کند. بعد از آن که مطمئن شدید عضلات بدن تان آمادگی پذیرش تمرینات سنگین را دارد کمی ورزش خود را طولانی تر و سنگین تر کنید.

 

6. برای ساعت های تمرین برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی دقیقی برای ساعات تمرین خود داشته باشید و سعی کنید تا زمانی که امکان پذیر است به آن برنامه ریزی پاییند باشید. برای ورزش کردن خود احترام قایل شوید و آن را به بخشی از زندگی روزانه خود بدل کنید.

 

برچسب ها : تاتامی , کفپوش گرانولی , کفپوش ورزشی , باشگاه خانگی , خرید تجهیزات ورزشی ,
بازدید : 111 تاریخ : سه شنبه 03 دی 1398 زمان : 15:49 نویسنده : foamino نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 687
  • بازدید سال : 3,194
  • بازدید کلی : 14,035
  • مطالب
    کدهای اختصاصی
    فومینو تولید کننده انواع کفپوش های لاستیکی (گرانولی) ، کفپوش های فومی ( تاتامی ) فوم EVA ، رول فوم ، ورق فوم انواع دیوارپوش و کفپوش مهد کودک و مصنوعات فومی ورزشی با بالاترین کیفیت