loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

فومینو

کفپوش های تاتامی ساخته شده از فوم نرم و انعطاف پذیری به نام فوم EVA تولید می شوند، که دارای سطحی آجدار می باشند. کفپوش های تاتامی شبیه به یک کفپوش خانگی مانند یک ( فرش و موکت ) با این تفاوت که کمی نرم

کفپوش های تاتامی ساخته شده از فوم نرم و انعطاف پذیری به نام فوم EVA تولید می شوند، که دارای سطحی آجدار می باشند. کفپوش های تاتامی شبیه به یک کفپوش خانگی مانند یک ( فرش و موکت ) با این تفاوت که کمی نرم تر و ایمن تر هستند.

تاتامی ها در ضخامت های 10 تا 50 میلی متر تولید می شوند، هر چه ضخامت بالا باشد افزایش قدرت و حفاظت کفپوش بیشتر است. انتخاب ضخامت کاملا به محیط و سلیقه شما بستگی دارد. مثلا اگر از تاتامی برای اتاق کودک می خواهید استفاده کنید همان ضخامت 10 میلی متر کفایت می کند.


تاتامی

 

کفپوش گرانولی خانگی

یکی از دغدغه های افراد در هنگام چیدمان منزل مسکونی تنوع کفپوش ها و کاربرد محدود هریک از آن هاست. کفپوش گرانولی امروزه یکی از بهترین کفپوش ها برای کاربری های مسکونی است. می توان گفت کفپوش گرانولی همه کاره است و در تمامی محیط های منزل مسکونی از آن استفاده کرد. با کفپوش گرانولی می توانید خانه ای راحت، امن و همراه با دکوراسیون زیبا داشته باشید.

 

ديوارپوش و کفپوش مهد كودک

کفپوش مهدکودک تولید شده توسط فومینو با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و دانش روز دنیا تولید شده است. جنس کفپوش مهدکودک فوم نرم است و برای رعایت مسایل ایمنی در مهدکودک ها هیچ گونه برجستگی و لبه تیز و سفتی در این کفپوش مشاهده نمی شود. کفپوش مهدکودک در رنگ ها و طرح های شاد و زنده مناسب با کودکان تولید می شود و همانگونه که ذکر شد خاصیت ایمنی در نظر گرفته شده در این نوع دیوارپوش از آسیب دیدن کودکان جلوگیری می کند.

 

کفپوش سالن بدنسازی

کفپوش های ورزشی باکیفیت طول عمری بیش از 5 سال دارند، این به شرطی است که در محیط مناسب و به شکل مناسبی استفاده شوند. در واقع هر قسمت از سالن که احتمال آسیب دیدن ورزشکاران بیشتر است، نیاز به کفپوش ضخیم تری دارد. به هیچ وجه دکوراسیون سالن خود را با تجهیزات شروع نکنید. به جای آن ابتدا کاربری هر قسمت از سالن را به طور دقیق تعیین کنید، تا بتوانید براساس آن کفپوش ورزشی مناسبی تهیه کنید.

 

کفپوش مناسب زیرزمین

بسیاری از مردم از زیرزمین به عنوان انباری استفاده می کنند، برخی نیز آن را تبدیل به اتاق کرده اند. در هر دو صورت با توجه به اینکه زیرزمین مرطوب است، کفپوش استفاده شده در آن بسیارمهم است. با توجه به شرایط زیرزمین باید از کفپوشی استفاده کرد که ضدرطوبت و مقاوم در برابر نفوذ آب باشد. کفپوش های متفاوتی ممکن است به شما پیشنهاد شود، مانند کفپوش تاتامی، کفپوش پی وی سی، کفپوش های سالنی، کفپوش گرانولی و حتی پارکت و سرامیک. اما از میان کفپوش های ذکر شده تنها کفپوش مناسب کفپوش گرانولی است.

 

کفپوش مناسب برای زمین بازی

برای زمین های بازی سرپوشیده بهترین حالت استفاده از تاتامی می باشد، البته به شرط آنکه تجهیزات سنگینی روی کفپوش قرار نگیرد. برای مثال برای زمین های بازی خانگی که متشکل از چند وسیله کوچک است، یا زمین بازی که برای کودکان زیر 3 سال طراحی می شود، تاتامی ایمن ترین و مناسب ترین کفپوش موجود است. اما اگر قصد دارید زمین بازی را با تجهیزات سنگین مجهز کنید، استفاده از تاتامی تنها ضررآور خواهد بود، چرا که پس از مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید مجدد تاتامی خواهید شد.

درواقع کفپوش تاتامی نمی تواند وزن سنگین را تحمل کند. اما برای زمین های بازی سرباز، تنها گزینه پیش رو، کفپوش گرانولی است، حتی اگر تجهیزات شما سبک و بی وزن باشند.

 

کفپوش لاستیکی کراس فیت

ویژگی های منحصر به فرد کفپوش لاستیکی باعث شده تا سالن های ورزشی کراس فیت نیز کفپوش لاستیکی را به عنوان کفپوش ورزشی خود بپذیرند. کراس فیت ترکیبی از ده روش تناسب اندام می باشد که شامل استقامت، قدرت، انعطاف بدنی، سرعت، تعادل، هماهنگی، دقت و... می باشد. مسلما برای چنین ورزشی باید کفپوشی مناسب درنظر گرفت. کفپوشی که هم بتواند تحمل بالایی در برابر وسایل سنگین داشته باشد و هم بتواند از ورزشکار در مقابل سقوط های ناگهانی جلوگیری کند. با یک بررسی اندک می توان فهمید که کفپوش لاستیکی تنها کفپوشی است که تمامی شرایط مورد نیاز کراس فیت را دارا می باشد.

 

کفپوش تاتامی مخملی فرشی

تنها مشکلی که می توان از تاتامی های خانگی گرفت سطح آج دار آن ها می باشد، که در هنگام راه رفتن حس خوبی را به شما منتقل نمیکند. به همین دلیل کفپوش های تاتامی را با روکش مخمل ( موکت ) تولید می کنند تا استفاده راحتی را در محیط خانه به شما بدهد. اما از تاتامی های مخملی نمیتوانید در محیط هایی که با آب سر و کار دارند استفاده کنید، مثل سرویس های بهداشتی. چون در مدت زمان کوتاهی مخمل روی تاتامی از بین می رود. ضخامت آن ها 10 میلی متر و ابعاد آن ها 30 در 30 میلی متر می باشد.

 

برچسب ها : تاتامی , کفپوش گرانولی خانگی , نواع کفپوش های تاتامی , ديوارپوش و کفپوش مهد كودک , کفپوش تاتامی مخملی فرشی , کفپوش سالن بدنسازی ,
بازدید : 264 تاریخ : چهارشنبه 25 دی 1398 زمان : 16:13 نویسنده : foamino نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 3,219
  • بازدید کلی : 14,060
  • مطالب
    کدهای اختصاصی
    فومینو تولید کننده انواع کفپوش های لاستیکی (گرانولی) ، کفپوش های فومی ( تاتامی ) فوم EVA ، رول فوم ، ورق فوم انواع دیوارپوش و کفپوش مهد کودک و مصنوعات فومی ورزشی با بالاترین کیفیت